2 Haziran 2012 Cumartesi

RAFETAĞI ÇİFLİĞİ



BU SON BAHAR KISMETSE ARAZİMİZE EVİ BAŞLATACAĞIZ ,4.5 DÖNÜMDE ZEYTİNLER DE VAR,EV İÇİN,BENİM SEBZE BAHÇEM İÇİN DE YER VAR,HALA EV İÇİN NASIL OLACAK KARAR VERMEDİK,ARAŞTIRIYORUM,SEBZE BAHÇESİ,HAVUZLARA BAKIYORUM .
BU EVE BENZER BİR ŞEY İSTİYORUM :

как укрепить газон на склоне

BUNLAR DA BULDUĞUM BAŞKA  SEÇENEKLER:

Станция водоснабжения для дачи и коттеджа


A


yazlık ev













alt



3424885_k1 (154x110, 13Kb)




Name:  N. Peyzaj Resim 87.jpg
Views: 923
Size:  60.3 KB

Name:  N. Peyzaj Resim 88.jpg
Views: 934
Size:  68.1 KB

Name:  N. Peyzaj Resim 168.jpg
Views: 620
Size:  35.3 KB

Name:  N. Peyzaj Resim 195.jpg
Views: 638
Size:  72.3 KB

Name:  N. Peyzaj Resim 249.jpg
Views: 764
Size:  52.5 KB

Name:  N. Peyzaj Resim 255.jpg
Views: 720
Size:  65.5 KB

Name:  N. Peyzaj Resim 486.jpg.jpg
Views: 483
Size:  73.5 KB



9 yorum:

  1. Yeni blogun hayırlı olsun canım, çok güzel resimler...hepsi birbirinden güzel blogunu izlemeye alacaktım ama nereden yapılıyor göremedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel işler yavaş,yavaş olurmuş,şimdi ekledim,akşam aniden dedim kendime:beğendiklerini not defterde saklıyorsun,bir şeye baksak zorluk çekiyorsun,aç bir blog,istediğini anında bul,belki birileri senin gibi ev,bahçe tasarımları arar,sen ruslardan güzel şeyler buluyorsun,dayak yemeyecek kadar rusça biliyorsun,tercumelerini de yaparsın,hem sana ,hem arayışta olanlara hayırın dokunur dedim ,ve akşam,akşam üstelik yağmur da aynı anda başladı ,su gibi gider inşallah bu çiftlik işi.

      Sil
  2. Hayırlı olsun yeni blogun.. Resimler harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim umay ,resimlere baktıkça hayallere dalıyorum,en azından bunu yapabiliriz.

      Sil
  3. yeni blogun hayırlı olsun mazescim... izleyici gadget ını kurduğunda zevkle takip edeceğim... yeni ev ve yaşam hayaline çok sevindim... bir an önce hayata geçsin inşallah... serüvenlerini buradan okuyalım... ben de aynı hayalin peşindeyim... ilham olursun bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim ruşena,aniden ilham geldi bu blog için dün akşam,bugün biraz bir şeyler yaptım,sen de güzel bir şeyler bulursan haber ver bakalım.

      Sil
  4. hayırlı olsun muazezim evle fevkalede canım
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim canım ,millet yapmış bizim ağzımızın suyu akıyor bakarken ,ama güzel oldu,hayal kurmayı bile unutmuştum bu hayat koşuşturma içinde ,umarım kerkes zevk alır bu bloğu izlerken.

      Sil
  5. Merhabalar canim, Allah kolaylik versin. Harika ev modelleri bulmussun, hic farketmez hangisi olursa olsun hepside güzel, ziyarete geliriz insallah:))
    Hayirli Kandiller, sevgiler....

    YanıtlaSil