24 Haziran 2012 Pazar

insanın bahçesinde böyle bir şey olsa ne güzel olurdu

4 yorum:

  1. Günaydın canım, harika bir havuz darısı başına mazesciğim, Japon bahçelerini anımsattı bana..kediş, köpeğin de olacak oradan buz gibi soğuk su içecek...dün Anıtkabir'e yürürken (yol bayağı uzun, hava sıcak malum...ayrıca Anıtkabir'in giriş kapısı ile atamızın mozolesine giden çok uzun bir yol var...eskiden yoktu birisi düşünmüş iki yanı muazzam bahçe çam ağaçları çiçek çimenli bir arazidir o yol..bir çeşme koymuş..yanıma pet şişe su almamıştım nasıl susamışım nasıl susamışım o çeşmeden kana kana buz gibi su içtik Atatürk'ümüzün suyu dedim çok hoşuma gitti...aklıma o geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında arazinin alt -yandan geçiyoru sulama kanalı,üst taraftan olsaydı kesin yaptırırdım,bunu yapmak için pompa lazım,ama çok beğendim,artı ördek de isterim ,burada çok yakışırlar .Afiyet olsun,O da içmiş kadar olmuştur herhalde .

      Sil
  2. Hızına yetişemiyorum canım.Bu harika güzelliği kaçırmışım,şimdi gördüm:)
    Bahçesinde böyle bir şeyi kim istemez?
    Ama havuz biraz daha büyük olsa da.Mis gibi çiçek kokuları arasında bahçe sahipleri de girebilse:)
    Daha da güzel olmaz mıydı?:)
    İnşallah arzuna göre evinizi yaparsınız canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah gönlüme göre bir şey yapabilirim,bazen kendime :fazla havalara girme,asırlardır yaşamayacaksın,çocuklar nekadar orada kalabilirler ki?

      Sil