4 Mart 2013 Pazartesi

3 d zeminler-bana ürkütücü geliyor bu zeminlerde yürümek

3D полы

Обои





Наливные 3D-полы

3D-пол как озеро

http://remont-s-umom.blogspot.com/2011/12/3d.html -BURADA VİDEO VAR ,NASIL YEPILDIĞI ANLATILIR BU ZEMİNLER.





https://www.google.com.tr/search?q=3d+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8B&hl=tr&rlz=1C1CHIK_tr__470__470&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=I5Q1UcvxO8eqO_uIgIAM&ved=0CCsQsAQ&biw=1024&bih=462#imgrc=_-ÇOK DAHA GÖRÜNTÜ BURADA

Aslında hazır resim zemine özel parlatıcı sürülür böyle bir şey elde edilir ,ama ben korkarım,yine de ilginç geldi.

5 yorum:

  1. Bence herşey olması gerektiği yerde olmalı.İç mekanda bende hoşlanmıyorum bu tarz zemin kaplamalarından.

    YanıtlaSil
  2. evet ,çok haklısın,bugün bunlara o kadar çok baktım ki....bakalım yarın sabah yatakta mı uyanırım.İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  3. yürümek gerçekten zor bu zeminlerde:)

    YanıtlaSil
  4. hayal ettim...ha,ha düştüm ..insan gerçekten düşer de.

    YanıtlaSil
  5. :)) bir iç mekanda dis mekan ilginç! ama bende istemem:)

    YanıtlaSil